mirras

Alla inlägg under november 2011

Av Mira - 29 november 2011 21:34

Hejsan igen!

Kom nyss på att biljetter kan bli bil getter fast lite felstavat men ändå..XD Va bara de jag ville säga! Såå onädigt hihi XD

Ha de gött! =)

Av Mira - 29 november 2011 21:06

Hejsan!

Hade skola idag. Förstås...XD Hade slöjd. Syslöjd...-.-' Inte särskilt kul men de funkar ;) Sen hade vi en massa andra lektioner och sen cyklade ja hem och te alla som vill veta så var jag trött och när jag är trött blir jag på dåligt humör hehe... Sen hade ja dans. Kul! =) Sen hade jag ridning. Också kul! =) Hade Saffran idag. Hon/han var rolig att rida =) Väldigt ointressant om jag får säga det själv men sånt är livet när man har tråkigt och när man inte vet vad man ska blogga om...men de får ni leva me ;D Bjuder på en bild =)

Ha de gött! =)


 

Bara för att jag inte hade något å göra XD

Ha de gött! =) (på riktigt nu)

Av Mira - 27 november 2011 11:18

hejsan!

De e typ storm här XD Sitter å gör min geografiläxa + tusen andra saker...lyssnar på musik, kollar på tv å e inne på en massa andra sidor XD Känner mig såå koncentrerad...XD Och här kommer det som ni alla har väntat på.....onödig information!!!!! Yippie! XD Jag har ont i min häl :S Det är inte så kul faktiskt fast ändos lite ändå...XD I alla fall, jag är lite arg på datorn me för tangentbordet är så segt eller vad man ska säga hehe.... Men nu ska jag fixa min laxa hehe XD

har kommer en lank till laten jag lyssnar pa forresten XD


om det funkar forstas XD Ha de bra!   

Av Mira - 25 november 2011 18:55

Hej!

Detta är min nya blogg! Har nt lyckats me headern riktigt men ska fixa det senare för jag måste städa lite nu :/ men jag bloggar kanske lite senare!

Ha de gött! =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejsan! Jag är en 99:a som heter Mira! Hästar, musik ,katter/hundar, dans och familj är mitt liv! Här kommer ja skriva om lite allt möjligt men mest min vardag! Hoppas ni kommer stanna här ;) Hejdå! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare


Ovido - Quiz & Flashcards