mirras

Alla inlägg under december 2011

Av Mira - 31 december 2011 15:33

Glömde skriva i förra inlägget att snälla kopiera inte mina bilder tack! =)

Av Mira - 31 december 2011 14:44

Hej igen!

Här kommer massa bilder från när jag var i Skåne <3 Blir nog ganska mycket bilder på min hund Puzla men det fpr bli så =)


Puzla<3

 

Havet XD

 

Puzla igen <3

 

Gräs som växer vid havet XD

 

Havet igen XD

 

Havet än en gång XD

   

Puzla <3

 

Jag (a) ursäkta för hur ja ser ut men hade en slappdag  

 

Puzla igen <3



Ja de va den "bildbomben" det jag XD Kanske inte så många men det var i alla fall något =)

Hejdå! Och gott nytt år igen! <3 =)

Av Mira - 31 december 2011 14:37

Hejsan!

Förlåt som bara den för att jag inte har bloggat på typ evigheter!! Jag kan knappt minnas när jag bloggade sisst hehe...XD I alla fall gott nytt 2012 eller gott nytt år eller gott nytt 2012 år...i alla fall. Det jag vill säga är att jag ska nog lägga upp lite bilder från när ja var i Skåne fast de får bli i nästa inlägg som kommer om några minuter. I alla fall så fort ja har laddat upp alla bilder! =))

Har märkt att jag skriver i alla fall väldigt mycket men det är kul typ XD


Hejdå! Och gott nytt år!! =) <3

Av Mira - 17 december 2011 16:22

Hejhej!

Vet att ja nt har bloggat på väldigt ...länge :/ Men ja hinner inte alltid :S Har i alla fall prov på tisdag :S Inte kul alls faktiskt, ska typ läsa från sidan 18-43 och så har vi trettio frågor fast ska inte vara neggativ nu utan possitiv (stavning?) =) Och för er som undrar så e det i geografi =) ganska kulaktiskt =)) Har dansuppvisning imon =)) Hade ljussättning idag =) De va kul men de var så sjukt varmt fast de blir nog bra =))) Hihi ;) Orkar inte skriva mer nu för ja är så himla trött...-.-' Bloggar kanske senare =) Om ja orkar (a sorry om detta inlägget blir konstigt men min data laggar så vissa bokstäver försvinner!

Men ha de bra! =))

Av Mira - 9 december 2011 21:12

Nämen hejdu hejdu! XD

Venne va de här blir för inlägg men jag delar upp de i stycken. Hmmm....Vet inte alls hur ja kom på att ja skulle göra de...XD Men i alla fall....


Skolan

...Jajamensan! Idag har man varit i skolan ja! =) Vet ej vf ja e så glad över de men ja är glad över att ja kom i tid för ja fastnade typ framför tv:n nåra minuter längre än vad ja ska men så visade det sig att klockan inte var så mycket så jag "stressade" i onödan..:S Då vet ni de XD Men i alla fall, skolan va ganska chill idag faktiskt ;) Hade typ matte i en kvart idag för ja spelade trumpet typ hela matte lektionen! =) (asså ja spelar trumpet å min trumpet lektion va då bara så ni vet XD) Sen va d rast å sen hade vi NO/teknik =) Byggde torn av sugrör :P Sen va de lunch å rast å sen övade vi till julspel och sen va de klasskul å sen va skolan slut! =)


Luciafirande

De va kul me lucia idag =) Fast ja blev lite yr av alla ljus så ja kunde typ inte sjunga XD De va typ allt ja hade att säga om de ;D


Idol

Kollar på idol nu =) Vet inte riktigt vem ja hejar (stavning?) på...Typ båda =) Har inte mer å säga om de heller XD


Avslutning el nåt sånt XD

De här får ju inte bli ett tråkigt inlägg så ja delar en låt som e ganska bra men typ halvt sönder spelad XD I alla fall hos mig ;)


Hejdå! Ses imon eller senare =)


Av Mira - 8 december 2011 20:23

Nämen tjenare tjenare!! XD

Idag har jag varit i skolan!! =) Vi hade matte/svenska, idrott, svenska igen XD och nu kommer jag inte på något mer som vi gjorde men när jag tänker efter så kom jag på att vi hade fadderbarnen idag me ;) Vi hade julpyssel =)) De va kul flätade typ ett hjärta el ngt XD Har typ varit ute hela dagen sen =)) Och nu sitter ja å skyper me nåra kompisar =) Ganska chill ;) Men ja måste ju göra mina glosor nu kom jag på XD

Ha de gött! =) Men de här blev ju ett tråkigt inlägg så ja e lite snäll å bjuder på  en bild XD Fast ja e ju alltid snäll XD Ne de e ja inte men nog me de här kommer bilden XD =)


Jag e så oseriös!! XD

Ha de gött på riktigt nu ;) XD

Av Mira - 7 december 2011 16:58

Tjenatjena!

Idag e de onsdag! Som typ alla vet XD Skolan va helt awsome idag! Fast de är den alltid på onsdagar =)) Idag hade vi EQ, idrott, matte å bild =))) De e typ nästan snöstorm här XD Nu har de snöat i 2 och en halv timme nu =)))  Men nu ska ja nog ta å gå ut!! XD

Ha de gött leverpastej!! XD

Av Mira - 5 december 2011 17:48

Hejhej!

E så himla trött idag å har huvudvärk...inte särskilt kul....I alla fall så har det kommit SNÖ!!!! =) Helt underbart faktiskt XD E lite sur över att ja missar kören men mår inte bra så de fick bli så....:S Har typ hänt de vanliga i skolan idag. Nästan i alla fall =)) Ska nog ta å göra något annat nu men bjuder på en låt =) Ja jag vet...De är ett tråkigt inlägg men de fick bli så idag men sånt är livet XD

Hejdå! =)


Lite oseriöst men ändå..XD En kompis tipsade om den XD Julia =) (www.jylli.bloggplatsen.se)

Hejdå igen =)

Presentation

Hejsan! Jag är en 99:a som heter Mira! Hästar, musik ,katter/hundar, dans och familj är mitt liv! Här kommer ja skriva om lite allt möjligt men mest min vardag! Hoppas ni kommer stanna här ;) Hejdå! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare


Skapa flashcards