mirras

Alla inlägg under mars 2012

Av Mira - 31 mars 2012 10:48

Tagga x factor på torsdag med bästa mostern och bästa kusinerna!! Ska bli skitkul =D Vet att det bara är hm...lördag? Men längtar så himla mkt så skriver det nu, har inget annat å göra XD Och så kommer ju Titanic ut i 3D me =D Kan ju inte bli bättre =)Påsklov me ju =) E i Skåne =) Själv, eller min hund Puzla e me, men vi e hos mormor =)) Lämnade alla hemme för alla jobbar och så, så då har ja mkt roligare med mormor och kusinerna så ska tillbringa (stavning?) detta årets påsklov i Skåne =)) Så idag ska ja bara chilla och va me kusinerna och ha kul    Men kan nt lägga upp några bilder så visar några söta smilisar i stället :P Och om ni redan bloggar här på bloggplatsen har ni förmodligen sett dom men då får ni se dom en gång till =) Vet att ja skriver aningen för långa inlägg men när man väl har börjat e de svårt att sluta ;D

Hejdå trevlig påsk! <3 ;D

                    Finns skit många andra söta smilisar till men orkar nt fler nu   Ha det bra =)

Av Mira - 23 mars 2012 10:06

Hej!

Så, nu har jag slängt ihop en ny header , inte så stor skillnad men jag ska göra en annan header bara det att jag måste fixa en sak först =) Men mår verkligen inte bra just nu så ska ta å vila en stund =)
Hejdå =) 

Av Mira - 23 mars 2012 09:33

Hej!

Ligger i soffan och kollar på Friends (underbar serie, ni måste se den!) och lyssnar på DENNA låten =) Ganska bra faktiskt =) Jag är alltså sjuk =( E super förkyld och har huvud värk =(( Men ska passa på att göra en ny header som snart är klar =) Så vi ses i nästa inlägg XD
Ha det bra och bli inte sjuka ;) 

Av Mira - 22 mars 2012 21:07

Hej!

Ligger i soffan och blir slickad på fötterna....av min hund XD Är typ sjuk men jag vill nt ska dansa på söndag å får bara inte vara sjuk då!   Förlåt som bara den för att jag har varit jätte dålig på att uppdatera men har inte riktigt hunnit få in det i mitt schema....Men i alla fall har det varit sjukt härligt väder idag =D Det var typ 16 grader =)) Det var as chill =) På första rasten satt jag och JYLLI å kollade på fotboll och plötsligt kom två killar som hade gått vidare och när en annan kille gick vidare blev dom jätte glada å sen kom en kille i fyran som hade lika dana skor som dom två killarna i femman och då började alla brottas så då fick jag å jylli en hög med killar över oss och sen började typ alla skratta =P Det var skitkul =) Men förlåt om det blev lite förvirrat =) På långrasten körde massa folk flaggan samtidigt som jag, Jylli och några andra satt och kollade på och chillade i solen =) (Dom killarna, en annan tjej och en lärare =D) Sen hhade vi brännboll på idrotten =D Mitt lag förlorade =( Men 2 eller 6 poäng =P Men det var kul =) Och nu ska jag sluta babbla och ge er en ganska bra låt, en bild och sen ska jag.....ja vad ska jag göra?? Äsch ska nog kolla lite på TV å va allmänt (stavning?) seg =)

Ha det gött och dröm sött =)



Och här kommer bilden =)


 

Gammal eller inte så gammal men en bild på min hund som jag redigerade för ganska längesen =)

Hejdå =)

Av Mira - 18 mars 2012 00:55

TJA!

Jag heter Viktor fast kallas oftast för Ville :P Ida är min tvillingsyster :D Ibland är det jätte bra att ha en tvilling syster och ibland skit BAD! Man kan bi riktigt Galen på syrran  På min fritid spelar jag gitarr har spelat bara några månader :D Spelar tillsammans med  en klasskompis på lektionerna. Jag går också på scouter i Huskvara. Jag gillar med att läsa jag ÄLSKAR fantasyböcker :D :D :D Men ska nu spela kort med syrran och Mira 



 Tjo!

Av Mira - 18 mars 2012 00:21

Go'kväll!

E typ ganska flummig eller jag e trött å då blir jag flummig XD Nej men va på scouterna idag =) Det var kul cyklade dit med några kompisar :P Det var jätte kul  =) Sen pysslade vi lite å de va med kul =D Och lite senare kom två kompisar =) Så de e typ en halv kompiskväll för den "fjärde" kunde inte vara med ikväll =) Dom vill gästblogga och dom har bestämt (stavning? XD) att dom ska gästblogga i samma inlägg eller i alla fall den "ena" vill det men inte den "andra" =P Och den "ena" är Ida och den "andra" är Ville =) Så här kommer ida och ville med sina inlägg =)

Ha det bra =D 


Tjohoo ;)

Ida här....Nej men är en kompis till Mira från Jönköping. Vi träffades genom kyrkan för MÅNGA år sen. Vi brukar ha kompiskväller när vi är fyra stycken som sover över hos varandra och bara har kul. Det brukar bli varje eller varannan helg hehe =) skitkul. På fritiden så rider jag tillsammans med Mira på Vissmålen. Vilket är väldigt kul ,favorithästen Gizmo <3 Annars går jag på scouter och tränar brottning. Brottning är något jag gillar väldigt mycket. Jag har tränat i 3 år nu och åker på tävlingar PS: Är enväldigt dålig förlorare var på tävling idag och fick silver blev skit arg!

Ha det bra =)


Det var en av dom två gästbloggarna =) Den som bloggade var bästaste Ida =)

Hejdå Godnatt =)

Av Mira - 15 mars 2012 20:53

Hej!

Skit länge sen ja bloggade nu, ja vet men jag har inte haft tid, ork och lust XD Men nu ska jag ta tag i min blogg och vara mer aktiv   Har varit i skolan idag, nt gjort så mkt men de var kul i skolan =)) Men ska dra nu vi hörs =)

Hejdå! =)


Här kommer en pytte liten bildbomb på mig när jag satt i dörr öppningen å lekte med min keps och cam XD PS. Passar inte så bra i keps å ja jag ser inte så glad ut på första bilden XD  Ser ur som en blåsfisk på sista bilden me såg ja nu XD DS.


 

 

   

Av Mira - 6 mars 2012 20:03

Hejhejhej!

Förlåt för att jag inte har bloggat på 100 år!! XD Jag har typ glömt...  Men ska inte glömma det mer nu XD Min dag har sett ut så här :

Jag började dagen med att äta frukost sen gick jag till skolan hade lite lektioner hade rast fick ett hysteriskt skratt anfall!! HAHAHAHAHA XD Kunde verkligen inte sluta skratta ja skrattade så himla mycket så ja kunde inte stå upp så jag låg på marken (onormalt XD) så jag fick ont i magen och så fick jag ingen luft haha XD Sen hade vi lite andra lektioner å sen hade vi rast å efter rasten började alla köra armbrytning å sen hade vi en annan lektion å sen gick ja hem å sen åkte ja till dansen å nu sitter ja här igen å skypar <333

Mycke snurrig information på en gång men orkar inte gå in på detaljerna XD Om man nu säger så men ska ta å göra ngt annat nu XD

Hejdå =)


Bjuder på en cambild XD


 

Presentation

Hejsan! Jag är en 99:a som heter Mira! Hästar, musik ,katter/hundar, dans och familj är mitt liv! Här kommer ja skriva om lite allt möjligt men mest min vardag! Hoppas ni kommer stanna här ;) Hejdå! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare


Skapa flashcards