mirras

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2012

You don't have to like me, I'm not a facebook status!

Av Mira - 22 oktober 2012 16:18

Tjo ;)

Chillar på mammas jobb B) igen :P Fast behöver i alla fall inte plugga denna gången! :D Sitter å dampar på min mobil, den vill inte ladda upp en bild på instagram <////3 Btw heter Myris100 så följ mig =) Lovar att följa tillbaka =P Men i alla fall har dagen varit ganska chill, övade till FN konserten lite med =) Annars har de varit en ganska normal tråkig dag :) Maten var för en gångs skull god!! Och när vi hade hål så gick jag å några andra kompisar och köpte coca cola light å la i en mentos :P Ni kan ju gissa vad som hände sen xD Aja bloggar ju får mammas jobb dator så har inga bilder men lägger upp några från mobilen sen! Men ska gå ut en sväng med Puzla nu :D

Hejdå! <3 =)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mira - 19 november 2012 13:05

Hellu! Nu har jag helt och hållet bestämmt mig för att jag ska göra en ny blogg som kommer att heta ponydream istället för mirras och ska handla mycket mer om hästar och sånt! =)  Så hoppas vi syns på nästa blogg! Den här gången kommer jag att sikt...

Av Mira - 16 november 2012 10:56


Det blev bara det ena ni kanske får se det andra någon annan gång ;)     ...

Av Mira - 16 november 2012 10:18

Hejsan! Förlåt för att jag inte har bloggat på evigheter men jag har verkligen inte orkat! Har sjukt mycket i skolan nu men jag har börjat vänja mig och vet hur mycket tid jag behöver till olika läxor och sånt! I alla fall så är jag sjuk :((( Kan i...

Av Mira - 6 november 2012 09:49

Hellu! Sitter just nu på tyskan;P Ja e badass idag xD Läraren märker inget xP Vi lär oss alfabetet nu xP Här kommer en bild ja nyss tog xD ...

Av Mira - 5 november 2012 20:22

Hellu! När jag säger orolig menar jag inte orolig som ni tänker utan att rubriken var tråkig-o rolig ;) Det var lite långsökt va?? XP Aja nu har jag gjort min matte i alla fall :) Så nu sitter jag och spelar spel på facebook :P Hehe...xD När vi fir...

Presentation

Hejsan! Jag är en 99:a som heter Mira! Hästar, musik ,katter/hundar, dans och familj är mitt liv! Här kommer ja skriva om lite allt möjligt men mest min vardag! Hoppas ni kommer stanna här ;) Hejdå! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare


Skapa flashcards