mirras

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Mira - 2 november 2012 23:30

Godnatt! :D

Av Mira - 2 november 2012 11:25

Hej igen =)

Tänkte bara berätta vad som finns på bilderna om någon vill veta :P


1: Jag i Skåne =)

2: Jag och Puzla i husvagnen =)

3: Min bror Joseph och mamma på skolavslutningen =)

4: Jag och Puzla på midsommarafton =)

5: Puzla vid havet på strandgården =)

6: Mina å Josephs väldigt fina cupcakes xD

7: Jag å Puzla på strandgården =D

8: Jag och mamma i Turkiet <3

9: Puzla som "sover" roligt hemma =P

10: Jag hoppar på stranden på strandgården =)

11: Jag å Joseph fular oss en sommarkväll på en grillfest XD (det var nog efter skolavslutningen)

12: Jag rider Belly =D

13: Jag på en av Ales stenar i Skåne =)

Har hänt så mycket mer i sommar men tog bara bilder på familjen och djur :P Fick inte platse med två så lägger upp dom nu =)


 

Jag, mamma å pappa på skolavslutningen =) <3 Pappa kollar inte in i kameran hihi ;P


 

Jag å pappa på skolavslutningen =) <3 Ingen kollar in i kameran ;P


Av Mira - 2 november 2012 10:33

Hellu!

Sitter oc chillar i soffan B) Förlåt för sjukt dålig uppdatering men har inte hunnit/ orkat/ kännt för. Men nu ska jag skärpa mig och börja blogga mer! Har två härliga kompisar är som har varit är hela lovet! =D Idag ska vi fira Halloween =P Någon dag efter riktiga Halloween men det blir jätte kul =)

Tänker BJUDA på två bilder sen ;) Ni kan ju ignorera mitt ansikte på den "blåa" bilden xD Känner att jag måste sluta innan min dator dör ;O Men hinner kanske blogga lite mer sen vi får se :P

Hejdå!


 

På strandgården i somras =) <3


 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejsan! Jag är en 99:a som heter Mira! Hästar, musik ,katter/hundar, dans och familj är mitt liv! Här kommer ja skriva om lite allt möjligt men mest min vardag! Hoppas ni kommer stanna här ;) Hejdå! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare


Ovido - Quiz & Flashcards