mirras

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Mira - 19 januari 2012 18:08

Hejsan!

Lyssnar sönder Bruno Mars just nu XP Han e bra hehe =)) Nej men nu ska ja faktiskt göra en förändring på bloggen XD Jag? Förändringar? Jajamensan ni hörde rätt! XD Ska byta header och börja blogga mycket mer =)) Brukar nt ta så mkt ego-bilder men kanske råkar ta en halv ego-bild som header men som sagt...FÖRÄNDRINGAR!! XD Aja. Idag har jag varit i skolan. Vi hade matte. svenska, fadder barnen, idrott och engelska. Så nu vet ni det intressanta XD Men ja nu ska jag göra headern så kommer tillbaka om kanske en dryg halvtimme. Okej...Det låter lite sjukt när man säger en dryg halvtimme men sa de nu XD

Hej så länge =)

Av Mira - 19 januari 2012 18:08

Hejsan!

Lyssnar sönder Bruno Mars just nu XP Han e bra hehe =)) Nej men nu ska ja faktiskt göra en förändring på bloggen XD Jag? Förändringar? Jajamensan ni hörde rätt! XD Ska byta header och börja blogga mycket mer =)) Brukar nt ta så mkt ego-bilder men kanske råkar ta en halv ego-bild som header men som sagt...FÖRÄNDRINGAR!! XD Aja. Idag har jag varit i skolan. Vi hade matte. svenska, fadder barnen, idrott och engelska. Så nu vet ni det intressanta XD Men ja nu ska jag göra headern så kommer tillbaka om kanske en dryg halvtimme. Okej...Det låter lite sjukt när man säger en dryg halvtimme men sa de nu XD

Hej så länge =)

Presentation

Hejsan! Jag är en 99:a som heter Mira! Hästar, musik ,katter/hundar, dans och familj är mitt liv! Här kommer ja skriva om lite allt möjligt men mest min vardag! Hoppas ni kommer stanna här ;) Hejdå! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare


Ovido - Quiz & Flashcards