mirras

Alla inlägg under oktober 2012

Av Mira - 24 oktober 2012 15:41

Hellu!
Sitter på bussen igen -.-' De är ju FN dagen idag! Glömde skriva det i morse va stressad å så men inte nu :P Gick bra med konserterna idag :) Fick även reda på att vi har flyttat biologi provet till på fredag!!! :D Nu blir det att komma hem, äta lite, byta om och sen åka till ridningen! :)) Men uppdaterar lite senare i kväll tror jag :) Men ska snart hoppa av så hejdå! :P

Av Mira - 24 oktober 2012 07:30

Hejhej :)
Sitter på bussen på väg till skolan, såklart? Trök! FN konsert igen snart då, jaojao! :D Och sen en till, jaojao! :P Har inte många lektioner idag, bara för FN konserten! :D Tror inte jag hinner med idrott idag och har inga läxor så varför tog jag ens med mig väska och gympa påsen? Aja,,, det tar så lång tid på bussen men de är ganska chill faktiskt! ;) Men ska fortsätta tråka nu så hejdå! Förresten de kommer nog bli dålig uppdatering idag för fullt upp i skolan idag och ridning ikväll sen och måste plugga med men ska försöka slänga in ett inlägg! ;D

Av Mira - 23 oktober 2012 07:14

Hejhej!
Detta blev ett tidigt inlägg :/ Men skolan börjar om 45 minuter å de tar lite tid att komma dit :) Men kommer nog inte kunna uppdatera så bra idag för har konsert ikväll!!! :D Så kommer komma hem sent ikväll :O Men nu måste jag gå!
Hejdå! :)

Av Mira - 22 oktober 2012 16:43

Av Mira - 22 oktober 2012 16:18

Tjo ;)

Chillar på mammas jobb B) igen :P Fast behöver i alla fall inte plugga denna gången! :D Sitter å dampar på min mobil, den vill inte ladda upp en bild på instagram <////3 Btw heter Myris100 så följ mig =) Lovar att följa tillbaka =P Men i alla fall har dagen varit ganska chill, övade till FN konserten lite med =) Annars har de varit en ganska normal tråkig dag :) Maten var för en gångs skull god!! Och när vi hade hål så gick jag å några andra kompisar och köpte coca cola light å la i en mentos :P Ni kan ju gissa vad som hände sen xD Aja bloggar ju får mammas jobb dator så har inga bilder men lägger upp några från mobilen sen! Men ska gå ut en sväng med Puzla nu :D

Hejdå! <3 =)


Av Mira - 19 oktober 2012 10:29

Hej!
Har det långa håålet nu :/ Fast de är ganska kul xD Det är typ helt öde i hela skolan nu för alla andra har lektioner nu :P Bjuder på en bild med galna mig i fönstret xP

Av Mira - 19 oktober 2012 07:34

God morgon!
Sitter på bussen å har tråk! :/ Min väska gick sönder nyss

Av Mira - 19 oktober 2012 07:34

God morgon!
Sitter på bussen å har tråk! :/ Min väska gick sönder nyss

Presentation

Hejsan! Jag är en 99:a som heter Mira! Hästar, musik ,katter/hundar, dans och familj är mitt liv! Här kommer ja skriva om lite allt möjligt men mest min vardag! Hoppas ni kommer stanna här ;) Hejdå! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare


Ovido - Quiz & Flashcards