mirras

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Mira - 8 oktober 2012 19:49

Hej!

Nu har jag bestämmt mig för att börja blogga igen! Ska göra om lite här med. Göra ny header och så. Tänkte ta med lite hästbilder =D Ska till stallet på onsdag och till ett annat stall på söndag förmodligen så nästa vecka! Jag tänkte avsluta min bloggutmaning för ett tag, hade ingen motivation till att hålla på med det :// Men i alla fall så har vi två prov denna veckan så blir nog inte så mycket bloggande måste plugga <///3 Tror att båda är på torsdag....Aja skit i det tar det me lärarna imon =) Om jag kan gå till skolan imon...Nu är det ju så att jag har ganska mycket otur ibland hehe! Så idag på idrotten var det någon som gav allt när den sparkade iväg en hård handboll och jag fick ju så klart den i huvudet -.-' Jag fick åka till vårdcentralen där doktorn sa att jag hade fått en lätt hjärnskakning. Mådde inte alls bra då men nu mår jag bättre. Dock sa han att jag kunde känna mig värre i nacken imon men hoppas hoppas hoppas att jag kan gå till skolan imon! Fast det är ju inte hela världen för provet vi skulle ha imon blev typ flyttat va jag förstod så jag missar ju inte jätta mycket. Aja nu  har jag tråkat ut er med många tråkiga rader så gonatt på er! Förresten följ gärna mig på instagram :P Heter Myris100. Lovar att följa er om ni följer mig =) Menmen...Bjuder på en bild xP Hejdå!


 

Presentation

Hejsan! Jag är en 99:a som heter Mira! Hästar, musik ,katter/hundar, dans och familj är mitt liv! Här kommer ja skriva om lite allt möjligt men mest min vardag! Hoppas ni kommer stanna här ;) Hejdå! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare


Ovido - Quiz & Flashcards