mirras

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Mira - 3 februari 2012 19:46

Hej igen XD

Sitter här och har fortfarande inget att göra =) Kollade lite på några gamla bloggar jag har haft =) Kolla gärna in dom =)

www.hellomira.blogg.se www.miju.blogg.se www.mirras.devote.se

Där har ni dom men bloggar förmodligen inte mer idag =) Glöm inte att slänga in en röst =)

Trevlig kväll =D

Av Mira - 3 februari 2012 19:37

Hejsan!

Har ju gjort en omröstning =) Går inte så bra med den...Bara två personer har röstat XD Men tänkte avsluta den på måndag tror jag =) Aja sitter å slöar i soffan och har tråkigt XD Vet inte vad jag ska göra men får väl hitta på något =)

Har ni tänkt på att jag alltid börjar mina inlägg med typ "Hejsan" eller "Tjena" eller nåt sånt =) Ska nog ändra lite på det men aja...XD Brukar även göra så här: ...XD Men ska göra något annat nu =) (Brukar skriva det me XD)

Hejdå =)


P.S Vet att detta inlägget var onödigt men har ju tråk XD D.S

Av Mira - 3 februari 2012 13:59

Hejsan! Va i skolan idag =) Såklart...XD Iaf, hade kemi idag =) Vi gjorde vulkaner =) Va med Julia =) Kan kanske lägga upp en bild sen =) Hade några andra lektioner me men orkar inte rabbla upp alla XD E ganska trött efter denna veckan så har slagit mig ner i soffan och sitter å lyssnar på hög musik å e allmänt seg....XD Har matteläxa över helgen -.- Hatar matte....Aja kanske såg att ja hade gjort en ny header =) Orkade inte göra den så komplicerad (stavning?) men de kommer väl en finare snart men har inte tid just nu XD Ska göra något annat nu men bloggar senare om ja hinner =)

Trevlig helg =)

Presentation

Hejsan! Jag är en 99:a som heter Mira! Hästar, musik ,katter/hundar, dans och familj är mitt liv! Här kommer ja skriva om lite allt möjligt men mest min vardag! Hoppas ni kommer stanna här ;) Hejdå! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare


Ovido - Quiz & Flashcards