mirras

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Mira - 18 augusti 2012 23:33

 


Hejsan! Här kommer bloggutmaning nr 4 tror ja (a)

Ja men i alla fall så är min favorit låt we are young med Fun. Jag gillar den för att den är...bra XD Nej men jag gillar den bara! =) Detta var en ganska dålig bloggutmaning men jag kommer inte på något att skriva om XD Men Det är nog för att jag är trött och så XD Men vi ses imon" )=

Hejdå!


Mirra!

Av Mira - 18 augusti 2012 09:23

Godmorgon alla glada människor!
Detta är mitt första inlägg från ipaden! =) Så som ni kanske fattade kommer detta nog bli ganska tråkigt xD Men i alla fall hoppas jag att jag kommer hinna blogga mer senare, jag kommer nog blogga en hel del inatt för idag kommer två kompisar och de blir as najs!! ;) Men bloggutmaning nr 4 kommer i alla fall sen :) Som ni säkert fattade så kan jag inte fixa den från ipaden för har inte bilderna ja tänkte lägga upp här! Men nu ska jag ta å äta frukost innan pappa kommer =D Men jag bjuder på en Puzla bild och en egobild (a) Eller en normal vi får se xD
See you later alligator! ;) Okej ni får en redigt oseriös bild me! XD

Presentation

Hejsan! Jag är en 99:a som heter Mira! Hästar, musik ,katter/hundar, dans och familj är mitt liv! Här kommer ja skriva om lite allt möjligt men mest min vardag! Hoppas ni kommer stanna här ;) Hejdå! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare


Ovido - Quiz & Flashcards