mirras

Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

Rastlös? Ja!!

Av Mira - 5 januari 2012 23:34

E såå himla rastlös!!! Har haft fullt hus i två veckor nu och nu har alla åkt hem och dom flesta skulle väl tycka de va skönt att vila men inte jag! XD Har verkligen inget att göra...Har haft så sjukt kul i veckan! Kusinerna var här och vi hade jätte kul =) Har spelat så sjukt mycket gitarr så de känns som att mina fingrar ska sprängas!! XD Var på bio i tisdags =)) Var på The stig helmer story =) Den var jätte bra och rolig =) Och i onsdags var vi på boda borg!! De va också sjukt kul!! =) Men nu har alla åkt hem...Och kvar är jag ensam och rastlös hehe... Fast riktigt så e de inte för imon ska ja på konsert och sen kommer kompisarna! =)) Och på lördag kväll ska vi till nåra andra vi känner =) Men på söndag och måndag har jag ingen aning om va ja ska göra..:S Aja. Får tänka på de inatt eller något XD Går och lägger mig nu för ja har inget annat att göra!
Godnatt! =)


PS. Vet att de här blev ett långt och tråkigt inlägg utan bilder men orkade inte göra det mer avancerat än det blev XD DS.

 
 
Ingen bild

mamma

6 januari 2012 11:51

Inget tråkigt inlägg alls gumman!!! Älskar dig <3<3<3

Mira

27 januari 2012 09:56

Tack =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mira - 19 november 2012 13:05

Hellu! Nu har jag helt och hållet bestämmt mig för att jag ska göra en ny blogg som kommer att heta ponydream istället för mirras och ska handla mycket mer om hästar och sånt! =)  Så hoppas vi syns på nästa blogg! Den här gången kommer jag att sikt...

Av Mira - 16 november 2012 10:56


Det blev bara det ena ni kanske får se det andra någon annan gång ;)     ...

Av Mira - 16 november 2012 10:18

Hejsan! Förlåt för att jag inte har bloggat på evigheter men jag har verkligen inte orkat! Har sjukt mycket i skolan nu men jag har börjat vänja mig och vet hur mycket tid jag behöver till olika läxor och sånt! I alla fall så är jag sjuk :((( Kan i...

Av Mira - 6 november 2012 09:49

Hellu! Sitter just nu på tyskan;P Ja e badass idag xD Läraren märker inget xP Vi lär oss alfabetet nu xP Här kommer en bild ja nyss tog xD ...

Av Mira - 5 november 2012 20:22

Hellu! När jag säger orolig menar jag inte orolig som ni tänker utan att rubriken var tråkig-o rolig ;) Det var lite långsökt va?? XP Aja nu har jag gjort min matte i alla fall :) Så nu sitter jag och spelar spel på facebook :P Hehe...xD När vi fir...

Presentation

Hejsan! Jag är en 99:a som heter Mira! Hästar, musik ,katter/hundar, dans och familj är mitt liv! Här kommer ja skriva om lite allt möjligt men mest min vardag! Hoppas ni kommer stanna här ;) Hejdå! =)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare


Ovido - Quiz & Flashcards